erayymom kuzeymom28 bende ne düşüncelere kapıldım ya ne kadar zormuş 2. Olsa neyse de 3. Hamilelik olması zor olurdu birde gurbette tek basimayim
kuzeymom28 erayymom ya evet tek bakıyorsanız o da zor olurmuş 3. Olması hayırlısıyla olsun hakkımızda