Merhaba kızlar bebeğim 6 ay 22 günlük 2 aydır regl oluyorum bu ay 5 gün gecikti olmadım hala içime kurt düştü test yaptım negatif korunuyoruz zaten ama bi acaba mı dedim. Sizin de başınıza geldi mü acaba? Regl döngüsü devam eder mi en fazla kaç gün gecikme yaşadınız .