TQYmom2525 perla_ bende 39 cu gün oldum, 10 gün sonra yeniden adet oldum, doktora sordum böyle oluyor dedi
perla_ asao evet sezeryan ile alakalı değil aklıma sezeryan geldi ondan yazdım emziriyorum bu arada ben
asao perla_ ben emzirirken 1 bucuk yil gormedim oglum 1 yaşını gectikden sonra gormustum oda duzenli duzensiz suan 3 ay oldu 2. Bebegim olali hala gormedim
crybaby perla_ emzirirken düzensiz oluyor zaten bende 40 a yakın olmuştum sonra bi daha 8. Ayda oldum
perla_ crybaby inşallah canım hemen gelmez bendede öyle oldu zaten 38 günlük mü 39 mu hatırlamıyorum geldi hala devam ediyor ondan sormak istedim
asao perla_ yok yok ben oglum 4 bucuk yasindayken yanlışlıkla kaldim isteyerek degil ama bilginiz olsun dikkat edin emzirirkende hamile kalınır sut korumasi diye birsey yok aman dikkat 😁🙏
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala perla_ estağfurullah. Dalga konusu yapmadım, yanlış anlama. Tebessüm ettirdin🥰🌸
perla_ NeclaLeylaCeydaOhnealaneala (aslında seni tanımıyorum ama seviyorum) sadece yanlış anlamış olabilirim sevindim o zaman gerçekten dalga geçiyorsunuz sandım kusura bakma 🙂
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala perla_ hayır kız 😂 iyi geliyo burası. Bazen kocamn asık suratından daha iyi geliyor burası, seviyorum sizi 🤩