Unicorn67 hala yapıyor mu 5 gündür benim çocuğumda yapmaya başladı 2 yaş 5 aylık çocuk doktoruna video attım size mi getireyim göz doktoruna mı diye o da videoyu nörolog arkadaşına göndermiş nörolog eeg çektirsin demiş onlar epilepsi mi diye düşündü bence ama hiç epilepsi gibi dalması yok ki koşarken oyun oynarken çok hareketliyken yapıyor ama çocuk doktoru ve nörolog videoyu izleyip öyle yazınca moralim bozuldu acaba benim farketmediğim bir şey mi gördüler diye büyük çocuğumda 5 aylıkken tek gözünü kırpıyordu onda göz doktoru göz yaşı kanal tıkanıklığı var demişti masaj öğretmişti göze yapılan onu yapınca geçmişti bunda niye çocuk doktoru ve nörolog böyle yazdı çok moralim bozuldu çocuk doktorumuz normalde de çok evhamlı her şeyi en ince ayrıntısına kadar inceleyen birisi yine onun evhamlıdır diye düşünmek istiyorum