mer_ann Unicorn67 kizimdavardi dra sorduk dikkat uzerine cekmek icin oyle yapiyor dedi siz oyle yaptiginda gormemezlikten gelin uzerine dusmeyin dedi gecti gitti bazen anne bak der gozlerini hizli hizli kirpar acar tamam kizim derim bited
SuMisalii Unicorn67 2.5 yaşında kızım da sık sık göz kırpıyor ama bilinçli yapıyor anlıyorum. Sizin bebeğiniz başka bişey ile ilgilenirken de mi yapıyor?
atesarp Unicorn67 12 aylıkken falan bi ara yapmaya başladı doktora götürdüm enfeksiyon kapmış dedi parktan vs. Ozellikle de AVM lerde ki kum oyun alanından çok fazla oluyor dedi o dönemde bende goturmustum gerçekten kum alanina 2-3 damla verdi geçti
Unicorn67 mer_ann kaç aylıktı bebeğiniz bende dr yazdim göz muayenesi eğer onda birşey çıkmazsa norolojiye gösterin yazmış 1.5 aydır falan var ara ara yapıyor yarına göz muayenesi için randevu aldım ama içim içimi yiyor
Unicorn67 mer_ann benimkide 21 aylık TV. Telefon falan veriyormuydunuz ? Ben kendi videolarini aciyordum ara ara ondan mı oldu diye de düşünüyorum açıkçası onkolojiye götürme taraftarida değilim mr v.s isterse bişey çıkmazsa boşu boşuna radyasyon alicak goturmesemde içim rahat etmiycek
Unicorn67 SuMisalii bazen yapıyor benimkide evet başka biseyle ilgilenirkende yapıyor birini izlerken falanda ama 1 gün yapmıyor 2 gün yapıyor gibi gibi
SuMisalii Unicorn67 inşallah farklı bir durum değildir ama bilinçli yapıyordur diye düşünüyorum. Benim kızıma ilk ben yaptım mesela o günden beri bana her baktığında yapar. Kardeşine yapar bazen bebeklerine yaparken görüyorum. Belki sizde de o şekildedir. Yine aklınız da soru işareti kalmasın tabi götürün.
Unicorn67 atesarp inşallah bizimkide öyle birseydir yaklaşık 1.5 aydır var kum havuzuna hiç sokmadim ama oyun alanlarında falan illaki oynuyor göz doktoruna mi goturmustunuz ben çocuk dr.yazdim o önce göze birşey çıkmazsa norolojiye götür dedi
atesarp Unicorn67 evet göz doktoruna götürdüm umarım sizde de başka bı problem yoktur bende çok endiselenmistim 3-4 gün sık kırpma yaşayınca götürdüm hemen
Unicorn67 atesarp gözde birşey çıkmadı Dr norolojidede birşey çıkacağını sanmam biraz daha bekleyin dedi öyle iki derede bir arada kaldım gene
atesarp Unicorn67 bı sure gözlemleyin ve yaptığı zamanlarda görmezden gelin uyarmayin oyuna cevirmemesi için bazı bebekler bu dönemde yapabiliyormus baktınız geçmiyor bir de norolojiye goturursunuz içiniz rahatlar
Unicorn67 gokce21 hala ara ara oluyor göz doktoruna gittik onda bişey çıkmadı göz doktoruda bişey çıkacağını sanmam dediği için norolojiye götürmedim gecen eşim fark ettiki bende de var ara ara çocuk doktoruyla görüştük oda benden gördüğü için de yapabilir dedi takip edin farklı birşey görürseniz götürün dedi
gokce21 Unicorn67 anladım. Benim bebeğimde de gaz çıkarınca ıkınırken ve uykusu olduğu zaman oluyor onu fark ettim. İnşallah bebeklerde ciddi bir durum yoktur Allahın izniyle
Unicorn67 gokce21 inşallah sizde takip edin göz doktoru hareketlerinde farklılık gözlerde kızarıklık şişlik bunlara dikkat etmemizi söyledi
ciray Hiçbir şey çıkmamasına çok sevindim, göz muayenesine götürmeniz iyi olmuş. Kardeşimde de vardı, herkes tik yapmış diyordu, fakat göz muayene sonucunda hipermetrop olduğu anlaşıldı.
Unicorn67 ciray bende çok sevindim 🩷 biz zaten 8 ay önce de yaptırmıştık hatta göz doktoru 3 yaşta gelin demişti sonra böyle olunca yine götürdük çok şükür birşey çıkmadı eşim fark etmiş bende arada yapıyormuşum sanırım benden görüp yapmaya başladı benim bebeğim
Unicorn67 kubra00k inşallah benimkide bırakır ya 1 gün yapıyor 2 gün yapmıyor sonra bir bakıyorum gene yap7yor bir türlü cozemedim neden olduğunu