simseklivekalpli oğlum 2019 haziran doğumlu eylülde 1. Sınıfa başlayacak. Arkadasımın oğlu 2019 aralım doğumluydu oda anasınıfında. Sizin de her türlü anaokulu kaydınız cıkar 2020 liymiş sonucta. Anaokulları artık ücretli oldugu için oğlumun sınıfında sizin cocugunuz yasında 2020 ekim ya da kasımdı sanırım bi arkadası var. Sırf boşluk var para gelsin diye aldılar. Sene başında 4. Yaş gününün gelmesini bekliyodu öyle söyleyim