simseklivekalpli Öğretmen arkadaşlar 🥲 59 aylık çocuk anasınıfı kaydı çıkar mı, yaptırabilir miyim? (30 eylül itibariyle 59 ay)
Metesmom simseklivekalpli Öğretmen değilim ama biraz bilgim var bu konularda. Hangi yıl hangi ay doğumlu tam olarak?
Dondurmalikahve simseklivekalpli 48 ayı alıyor zaten okullar 59 ayida alırlar 🙂 zaten 5 yaşında oluyor.
Sonsuz18 simseklivekalpli 17 Ekim doğumlu kızım 59 aylıktı bu dönem başlamıştık Bu yıl 1 sınıf kaydı çıkıyor
simseklivekalpli seyma51 eylül itibariyle 5 yaşına 1 ay kalmış olacak yani. Normalde ay hesabı yapmam ama okul konularında etkiliyor maalesef 🥲
Birdunyabircennetannesiii seyma51 Okula ay hesabı olarak alınıyor o yüzden bu şekilde söylüyor Mesela 1. Sınıfta da ay soruluyor ayı tutuyorsa gidiyor çocuk
Karmom seyma51 okullarda yaş değil ay hesabına göre kayıt alınır. Normalde ben de 24 ay üstünün ayla ifade edilmesini manasız bulurum ama okul konularında böyle.
Melek1921 Metesmom merhaba kızım 2021 mart doğumlu 54 aylık oluyor yani 4,5 yaşında olacak eylülde anasınıfı çıkarmı acaba ?
simseklivekalpli Sonsuz18 peki 3 6 yaş anaokuluna mi gitti bu sene yoksa normal anasınıfına mi? Yani anasınıfı kaydı çıkıyor muydu?
sarmaliklahana simseklivekalpli eylül için kızımı yarı zamanlı anasınıfına alıyorlar 48 aylık olacak. Temmuzda kayıt yapıcaz inşallah. Sizinkini de alırlar ama temmuzda gidin sorun kayıtlar başlıyor bir çok yerin
simseklivekalpli sarmaliklahana biliyorum şu an aktif olarak 4 yaş anaokuluna gidiyor zaten. Anasınıfı ayrı ona alıyorlar mi onu merak ettim ekim doğumlu olduğu için.
simseklivekalpli sek_kahve yazıyor da anasınıfları genelde mart nisan mayıs a kadar aliyor, diğer cocuklari anaokuluna yönlendiriyor. Emin olamadım yaşayan ya da öğretmen varsa daha net bilir diye sordum 🙈
mhtpdrmz simseklivekalpli oğlum 2019 haziran doğumlu eylülde 1. Sınıfa başlayacak. Arkadasımın oğlu 2019 aralım doğumluydu oda anasınıfında. Sizin de her türlü anaokulu kaydınız cıkar 2020 liymiş sonucta. Anaokulları artık ücretli oldugu için oğlumun sınıfında sizin cocugunuz yasında 2020 ekim ya da kasımdı sanırım bi arkadası var. Sırf boşluk var para gelsin diye aldılar. Sene başında 4. Yaş gününün gelmesini bekliyodu öyle söyleyim
Dondurmalikahve simseklivekalpli Alırlar bildiğim kadarıyla bu ayida anasınıfına ama siz sorun belki kontenjana göre ilerliyorlardir. Öncelik 60 ay üstü oluyor
Metesmom Melek1921 Edevlette çıkar mı emin değilim ama çıkmasa da bazı okullar boş yer olursa 2021 doğumluları da alabiliyor. Yazın okulla görüşüp bu konuda bi uygulamaları var mı diye sormak iyi olur.