Bebeğim iki buçuk aylık doğduğundan beri hırıltısı var korkudan sık sık farklı doktorlara götürdük çiğerlerini dinleyip ciğer temizse sıkıntı yok sık sık temizle burnundan nefes alsın sıkıntı olmaz dediler çok şükür bugüne kadar ateş ciğerde ses vs olmadı sık sık temizliyorum sık sık banyo yaptırıyorum o da güzel açıyor burnunu öyle öyle geçiyor günler bakalım Rabbim sağlık versin bütün bebişlere