derya400 benim oğlum 2 aylık oldu 20 günlük falanlen oldu aynısı hafiflemişti şuan yine var serum fizyolojik ile açıyorum burnunu bende. Ciğerde hırıltı yoksa normal diyorlar 2 doktora gittim. Maalesef bizim baya uzun sürdü tam geçti derken şimdi yine tekrarladı. Dışarı çıkarmıştım hava serindi biraz acaba üşüdü mü vicdan azabı var bende de o aralar babasının da genzi doluydu🫠 iki gündür kusuyor da bugün doktora gideceğim buhar makinesini de soracağım. 1. Ayda gittiğim gerek yok demişti. Ben o zaman kendi vicdanım yetmiyo gibi bi de kv zorbalamasına maruz kaldım 😬 çocuğu ben hasta etmişim 40ı çıkmayan bebek hasta mı olurmuş, çocuğu iyi giydirememişim falan diye. Yine eşim böyle olduğunu söyledi dün bu sefer sorunu bende buldu ben üşütmüşüm 🤧 bi de bunlarla uğraşıyorum. Bebişlerin burun kanalları çok küçül olduğu ve sadece burundan nefes aldıkları için hemen tıkanıp hırıltı olmsası çok normal, ciğerde hırıltı ateş olmadığı müddetçe ciddi bi şey gibi düşünmüyorlar doktorlar da