gencanne58 soncahilbukucuu valla şuan beni çoğu anne linçleyebilir ama ben bebeğime emzik tutması için emziğin ucunu tatlı bir şeye batırıp veriyordum sonra sonra bırsktı ve boş tutmaya başlamıştı zaten
Rabiiul seyma0661 ben o anlamda dememiştim ama senin aklın farklı çalışıyor belli ki. Sen koca karı işlerinden devam et hadeeee
Gul244 soncahilbukucuu benim kızım ilk 4 ay asla tutmadı öğürüp kusardı emzik verince bir gün biberon verirken ağzından çekip hemen emzik verdim açken tutar gibi oldu birkaç gün o şekilde deneyince alıştı şimdi 6 aylık emzik bağımlısı oldu
zehrababy soncahilbukucuu kiraz uçlu emzik denediniz mi ben frigg marka kullandım kauçuk kiraz uçlu bebeğim tutmuştu ve severek emiyordu