yaseminmetehanahmet soncahilbukucuu Bende avent aldım sürekli öğürdü tutmadı hala da tutmuyor bıraktım bende emziksiz ilerliyoruz
seyma0661 soncahilbukucuu emzirir pozisyona alıp vermeyi deneyin göğüs hizanızdan. Öncesinde siz emin öyle verin bide. Almak isteyen çocuk hemen alıyor istemeyen almıyor ne yazıkki. Biz eve geldik 2.gün aldı hemen meme reddi vs de yapmadı avent almıştık bizde
MKmoms24 soncahilbukucuu Chicco kullanıyoruz komple silikon olduğu için arkasını dişlerini kaşımak için de kullanıyor
Rabiiul soncahilbukucuu benim kızımda almadı 30 küsür günlükken tuttu ağlarken ağzına verdim cuk cuk emmeye başladı
seyma0661 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala yurtdışında bağışıklık kazansın ve anne kokusunu alsın diye öyle öneriyormuş doktorlar
Rabiiul soncahilbukucuu benim kızımda sürekli öğürdü ben emzik verme taraftarı değildim ama sürekli ağlıyor ve gazlı bebekti
yaseminmetehanahmet soncahilbukucuu 0-6 ay yani büyük değildir ama başta tutmayan bebek tutmuyor malesef 🥹
oylesinebiri__ soncahilbukucuu ağzının kenarından mama ya da anne sütü damlatıp emziği ağzına koyun biraz öyle tutun hemen tutmayabilir bizim ki 24 saate zorla tutu onunda babası uğrasti tuturdu
nur1604 soncahilbukucuu Ben doğar doğmaz hastanede verdim yoksa tutmuyor. doğar doğmaz vermekte meme reddi yapıyor dediler ama hiç öyle bir sorunumuz olmadı. bizde Avent kullanıyoruz ve benim bebeğim de ilk alırken öğürüyor onu bende bilmiyorum vallq
Rabiiul seyma0661 ben o anlamda dememiştim ama senin aklın farklı çalışıyor belli ki. Sen koca karı işlerinden devam et hadeeee