mervecfcb Bana hep bu cümleyi dediler biberonla kendi sutumu dahi veremedim korkumdan biberona alisir seni emmeyi birakir
Vs mamaya gelince de bence ver arada sirada cunku ileride aslaaa icmiyorlar tadına alışsın ilerisi için çok rahatlarsın memeden kesince.Benim oğlum 1,5 yasin da asla devam sütü vs icmiyor memeden de kestim ve çok zorlanıyorum o yüzden.