mervecfcb Kızlar bebeğim 3 ay 16 günlük eşimle sosyaliz gezeriz şehir dışına çıkarız kadınlı erkekli ortamlarımız olduğu için emzirmekte bazen zorlanıyorum mecbur kalmadıkça mama vermek de istemiyorum ama hiç emziremeyecek durumdaysam ve bebiş de ağlıyorsa vermeyi düşünüyorum artık biberonumuz avent meme reddi olur mu
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala mervecfcb mervecfcb mama vermek de istemiyorum ama hiç emziremeyecek durumdaysam ve bebiş de ağlıyorsa vermeyi düşünüyorum Sütünüzü sağıp verin, öyle ortamlarda. Mama vermenize gerek yok ki 💁🏻♀️
Kuzularinanasi mervecfcb mama verirseniz evet red yapmasi buyuk ihtimal ama kendi sutunuzu sagip vercekseniz daha iyi risk daha az.biberon alisan bazi bebekler bi sure sonra onun akisiina alistigi icn meme birakabiliyor ama bazilari birakmiyor.ama dedgm gibi burda en onemlisi sut mu mama mi verceksiniz.ben sagdigm sutu buyuk kizim biberonla icti ben isteyken sorun yasamadik.ama siz de durum ne olur bilemem.net bisey soylemek zor.aslinda disarda emzirme ortusu veya bebek odalarini kullanabilirsiniz.emzirmek topu topu 10 15 dk suruyor 😊 bnde disari cok cikiyordum ama hic biberonla vermeyi dusunmedim.arabada bebek odasinda yada emzirme ortusu ile isimi hallettim hep.
dmllk mervecfcb canım 4.ayda meme reddi olma ihtimali zaten yüksekken biberon daha kolay geliyo mesela süt sürekli geliyor ya ona alışıyor memede öyle değil 2dk gelir 5 dk gelmeez vs o yüzden biberonu isteyebilir ama sen emzirmekten vazgeçme eğer meme reddi olursa sürekli zorlamadan teklif etmeye devam et
mervecfcb NeclaLeylaCeydaOhnealaneala onu da denedim ama manuel pompa kullanıyorum çok kalite bir şey de değil o daha zor oluyor
syldz61 Olablr çünkü tam dönemindesinz , bu zamanlarda meme reddi de görülebilirken biberon bunu hızlandırabilir. Ama ihtimal dahilinde bahsediyoruz bundan. Red olmayabilir de . Sizin hayatınız sizin kararınız sonuçları umarım iyi olur 😊
ebrarberen23 mervecfcb bende manuel kullanıyorum hemde en eski tip 😂 ama dışarı çıkmak zorunda kaldığım her an onunla sağıp verdim hatta baya bir stokta yaptım ilk aylar bu pompayla hala buzluktan faydalanıyorum mamaya ihtiyaç duymadım iyiki sağmışım diyorom şimdi bi hafta sonra 5 aylık olucaz sütüm anca yetiyor sağmasaydım mama vermek zorunda kalacaktım dışarıdayken yada meme reddi yaşarken hala meme reddi yaşıyoruz eğer süt varsa hiç bekletmeden sağarım ki süt azalmasın tabi yine sizin tercihiniz mama da öcü değil sonuçta yeter ki bebek aç kalmasın ☺️
eniyisimavi mervecfcb meme reddi nasıl oluyır yani nasıl anladınız? Benim kızım çok gazlı bir bebek genelde memede ağlıyor çekiştiriyor ama emmek de istiyor. Gazdan mı meme reddinden mi yapıyor anlayamıyorum ben🥲 kızım 50 günlük bu arada
mervecfcb Kuzularinanasi bende şimdiye kadar vermedim bir şekilde emzirdim ama olur ya emziremezsem yanımda olsun diye düşündüm
niloyaaa mervecfcb bende sizin gibiyim eşimle şehir dışına vb gezmeyi çok severim ve her koşuldada emzirdim sizde emzirebilirsiniz bi tane emzirme örtüsü yeterli. Hem meme reddi gibi bi durumda yaşamazsınız. Ayrıca bi kere red gibi bi durum yaşamızsınız bence riske girmeyin
Kuzularinanasi mervecfcb emzirirsiniz yaa neden emzirilmesin ki.yani ben de cok gezdim ettim illaki emzircek bi yer buluyorsun.aksine mama hazirlamak daha teferruatli..sicak su bulcan vs.mama zamani gecince çop.bnce daha once meme reddi yasamissiniz hic mama verip de riske girmeyin.
mervecfcb dmllk evet haklısın meme reddimiz oldu zaten bende ondan korkarak post açtım iyice zorda kalmadıkça da biberon vermeyi düşünmüyorum ama bi kereden bile hemen alışır mı bu bebişler😂
dmllk mervecfcb illede yapar diyemem ama farkı anlar tabikü bende avent kullanmıştım en yavaş akışlı yinede olmuştu sonra geri alıştırdım memeye biberonu da biraz emsin biraz geri çekin mama gelmeyeck şekilde onuda meme gibi sansın 🤗😂
parlamoms mervecfcb bende en başından beri hem emzirdim bademde mama vermek zorunda kaldım çünkü kızım tek memeden emdi ve herzaman süt olmadı.biberon lansinoh aldık biberon ucuda az akışlı olanı kullandım uzun bi süre daha yeni orta akışlısına geçtik Hala hem emiyo hemde mama veriyorum şuan ek gıda ya geçiyoruz yavaş yavaş Ama siz red yaşadıysanız riske girmeyin derim
newmo mervecfcb çünkü anne memesi gibi çektikçe damla damla geliyor diğer biberonlar gibi yoğun gelmiyor
patlakprezervatif mervecfcb olayı sadece akış olarak düşünüyorsunuz ama değil dokusu da var. Bebeğim daha bir buçuk aylık filandı meme reddi yaşadık. Ve bende Philips avent kullanıyordum. Emzirme polikliniğine gittim yardım almak için. Bebeğim daha meme damağına değer değmez yıkıyordu ortalığı. Hemşire biberon ucunu göğsüme taktı cop cop emmeye başladı.
mervecfcb ebrarberen23 maalesef hiç stok yapmadım ama keşke yapsaydım diyorum mama tabi ki de öcü değil ben meme reddinden korkuyorum😂
ebrarberen23 mervecfcb bebeğe göre hareket etmek önemli bizde zaten vardı meme reddi biberonla alakası yok sizde bi kaç kez deneyerek bakın inşallah yapmaz