biricik9 zor bir süreç bu 2 yaşına kadar böyle gidicek ama sonrasında çok güzel ve rahatlamış olacaksınız emin olun tabiki de her çocuk bir olmuyor kardeşler bile aynı olmuyo yani o yüzden çok kasmayın kendinizi birakin nasıl istiyosa cocukda öyle çıkarsın ben bu konular da çok rahatımdir ne zaman isterse o zaman yürüsün diş çıkarsın yürüsün hiç takmadım endişelenmedim çünkü oda etkilenir zaten doktora muayene olmaya goturuyosunuzdur aklınızda kalan şeyleri sorun doktora ben ilk kızım da hep sordum bide oturduğum binada emekli çocuk doktoru vardı o herseyi öğretmişti bana