biricik9 Oğlum 4 ay 20 günlük bugün emzirirken fark ettim üst dişlerinin ucu gözüküyor ama alt tarfta birşey yok korktum normalde bildiğim kadarıyla ilk alt dişler çıkar ama ben alt kısımda hiçbir şey görmedim üst tarafta var sizce normal mi doktora eşim gelince götürecem zaten ama eşim gelene kadar size sormak istiyorum başına gelen var mı birde erken değil mi diş için
gkt300_ biricik9 canim benim oglumda dort bucuk aylikti disini patlatti bunda korkulacak ne var kiz 😅
sumeyye_emre biricik9 benimki 3,4,5 aylıkken aşırı salyalıydı 1 aydır salyası akmıyo ama bi kaç gündür aşırı dişi kaşınıyo ve ağrıyo çok huysuz o yüzden şuan 6 aylık, galiba çıkaracak ateş felan henüz olmadı 😥 ama 4 ayında da çıkaranlar varmış
biricik9 azad3 bizim de aşırı salyasi vardı doktorum normal dedi 5.ayina kadar devam eder önlük kullan dedi ama dişle alakalı birşey demedi şuan gördüm korktum ne yapacam bilmiyorum sizde iyice bakın belki diş vardır
babygirlandcatmom azad3 merhabalar çiğneme refleksi geliştiği için tükürüklerini yutamıyorlar tabi bu diş de olabilir benim bebeğim 2 aylıktan beri salyalı şuan 5 buçuk aylık hala diş yok:(
biricik9 simaym94 salya normal zaten bizimde 3 ayda başladı ben diş için dedim çıkmış erken değil mi üst taraf
biricik9 gkt300_ ben üst tarafta çıkarttığı için korktum normal de gördüğüm bebekler sanırım alttan çıkarıyorlar ya ondan dedim
biricik9 sumeyye_emre evet 4 ay henüz erken bizim için sizin ki vakti geldi normalde 6.ayda çıkarması gerek bazen böyle olabilir çok huysuz oluyorlar özellikle geceleri Allah yardımcınız olsun inşAllah 🤲🏻
simaym94 biricik9 dişli doğan cocuklar var cnm benim yani buna doktor bile birşey yapamaz her çocuk bir değil her çocuk aynı değil geç dişleri çıkan da var erkenden çıkan da var
biricik9 simaym94 Haklısınız ben üst tarafta çıktığı için biraz endişe ettim sadece yoksa erken çıkarmasına bir problem yok gördüğüm bebekler genelde alt tarfta çıkartırlar
simaym94 biricik9 zor bir süreç bu 2 yaşına kadar böyle gidicek ama sonrasında çok güzel ve rahatlamış olacaksınız emin olun tabiki de her çocuk bir olmuyor kardeşler bile aynı olmuyo yani o yüzden çok kasmayın kendinizi birakin nasıl istiyosa cocukda öyle çıkarsın ben bu konular da çok rahatımdir ne zaman isterse o zaman yürüsün diş çıkarsın yürüsün hiç takmadım endişelenmedim çünkü oda etkilenir zaten doktora muayene olmaya goturuyosunuzdur aklınızda kalan şeyleri sorun doktora ben ilk kızım da hep sordum bide oturduğum binada emekli çocuk doktoru vardı o herseyi öğretmişti bana
biricik9 minikmisimben peki bı problem felan oldu mu doktora götürdünüz mü birşey dedimi bu konu hakkında birde kaç aylıktı çıkardı kızınız
minikmisimben biricik9 götürmedim ablası da ilk üstten çıkarmıştı o 7 yaşında küçüğü 1 yaşına yaklaştı bir sorun olmadı. 3 buçuk aylıktı ilk dişinin ucu göründüğünde büyük kızımda erken çıkarmıştı ama bence iyi değil erken çıkarmaları daha çabuk çürük vs oluyor fırçalarız düzenli ama yine de sıkıntılar oldu büyükte
Hry-ayhn26 Her bebek bir olmuyo bazı bebekler erken bazıları geç çıkarıyor dişte sıralama olmaz demişti doktorumuz