aysegulceren eşimin kuzeni bundan 2 sene önce ikimizde yeni doğum yapmıştık onun ikinci çocuğuydu ve yine gebelikden şüphelenip test yapmış 2 çizgi çıkmış doktora gitmiş aslında bebek yokmuş ama yeni doğum yapmış anneler de bir hormon hala yüksek seviyede oluyormuş o yüzden iki çizgiyi görmüş sizde burada sormak yerine doktora gitseniz daha iyi olur