deryaa_milena zuhalsebu annelik çok güzel ama çok çok zormuş hepsi geçip rahata erdiğimiz günleri de görürüz inşallah 🙏😇
zuhalsebu deryaa_milena insan yaşamadan anlamıyor.. görcez ama biliyorum eğer oğlum olmasaydı kızımın hiçbir eziyeti yoktu şuan
zuhalsebu kaderaa4 biliyorum ama bazen hatırlayamıyorum yani hiç geçmicekmiş gibi geliyor🥲 oysa nerdeyse 9 aylık oldu bile ama sanki dün doğmuştu
zuhalsebu AslanKadini_ kocam bugün dedi ki sanki kızda da böyle olmuştu, ben hatırlamıyorum geçmiş zaman olunca sanki her şey güllük gülistanlıkmış gibi kalmış aklımda😅 inşallah🤲🏻
zuhalsebu Hayris gaz masajı da yapıyorum oysa kakasını, gazını hiç sorunsuz yapar hiç gaz sıkıntısı olmadı kakasını yaptığını bile bilmem ıkınmaz sıkılmaz sessiz sakin yapar🥲 Kızım çatır çatır yapardı kaka yapınca hemen anlardık bu kokmasa haberim olmaz