deniz_9555 evet derdi var mı yok mu ona bile emin olamıyorum ki işte calpol verdim hala ağlamaya devam etti yani arsızlaştı mı iyice, güvenli mi bağlanamadık, ağrısı mı var. Dün oturdum acaba ağrısı var da arsızlaştı mı diyorum diye ona ağladım, kızım da 2,5 yaşında ona yeteri kadar yetemiyorum hiç suçu yok yavrumun diye ona ağladım bayağı 1 saat ağladım