Metemommy ah bu adam ne kadar kurnaz sırf sen alma diye mi annesinin üstüne yaptı evi eminim sen arabanın yarısını talepte bulununca çok çirkinleşicek ve sana hakaret içerikli mesajlar atacaktır bunların kaydını tut oğlunla sana bir ömür mutluluklar diliyorum ayaklarının üzerinde durursun eminim kreşe girince o işe başlarsın yetersiniz kendinize inşallah kardeşin de zaten üniye gidecek 5 ay sonra evde olmayacak çok daha rahat edeceksin bu süreç yani şu 5 ay sadece senin için sancılı bir dönem çok iyi idare etmelisin kendin ve oğlun için