gurbetcimami barbiee_ benimki de 16 pro max ama ben de beğenmiyorum fazla ya yüzüm hiç güzel gözükmüyor ne önerirsiniz ve ya siz hangi ayrları yaptınz
barbiee_ gurbetcimami nasıl güzel gözükmüyor mesela ? 16 pro Max nasıl kötü olabilir yahu 😬 valla benimki b.k oldu bilmiyorum karıncalı gösteriyor niye anlamadım
gurbetcimami barbiee_ gerçekten güzel değil ya bilmiyorum böyle yüzümde çok kusur var gibi duruyor bazen netlik olmuyor beim beklentim cam gibi resim çekmesi yönündeydi 😂
Huma_kus34 barbiee_ 15 pro Max var bende ön kamerayla hiç foto çekilmıyorum ama görüntülü konuşurken bi bulanık gibi kardeşimde 14 pro max onunda öyle güncelleme geldıkten sonra böyle oldu 🙄🙄🙄 zorla iphone 16 aldıracaklar
Huma_kus34 barbiee_ bende korumalık var acaba onu tozlandı diye düşünüyodum tek değilmişim demekki genel sorun var arka kamerası oldukça mükemmel cekıyor cektıgım fotolara herkes bayılır 😅💎