Emine_elis eşin ne kadar yardımcı oluyor ya da olur bilmem ama kocanın lafıyla çocuk yapılmaz onlara göre hiçbir şey yok çünkü ben baba olsam 5 i de isterim çocuk güzel evet ama çoook zor ikiyi hiç düşünmedim 5 yıl sonra sürpriz oldu ilki şuan 7 yaşında ikinci iki yaş sendromunda hiç anlaşamıyolar sürekli evde kriz sıkıntıyı ben çekiyorum ne kadar yardımcı olsa da gördüğü gün içinde işten sonra iki saat berbatt haldeyim yine bir sabah krizinde yazdım sinirliyim bence ikinciyi yapma yapacaksan da bekle🥰