Emine_elis okula başlayınca rahat edersin dediler bana ama ben bebekle evde kalıp o okula gidince daha çok kıskandı evde kalmak istedi okulda sıkıntı yaşadı her yaşın bir zorluğu mutlaka var ama ikisin arasında 2,5 3 yaş daha ideal bence tabi karar sizin psikolojinize ve maddi durumunuza bağlı