2prensesimvarcanim Herkes ismi soyismi ile ne kadar dumduk bir insanım 🙄🌞
Meri-Mel bende öyle ama iki kişi var işte adı ile kaydetmek istemediğin 😂
pogacayanaginannesi ikiside aynı çünkü 7 yaşında Heralde yavru işte büyümedi daha
honeybabyy 7 yaşında telefon numarası mı var 😶
pogacayanaginannesi işte şimdi anladın mı neden öyle kaydettiğini ponçiğim 😂😂
Dondurmalikahve Kaydettigine sukretsinler 🙄
2prensesimvarcanim bende de tuaf biri yok herkez ismi ile kayıtlı 😂
honeybabyy 😂😂