2prensesimvarcanim Rehberinizde en garip kayıtlı kişi ne diye kayıtlı 😂 benim : -) Kaydırak burunlumm ( sevdiğim arkadaşım estetikli kendinsi 😂) -) Oksijen israfı ( sinir oldugum birisi) -) Herbokolog ( herşeyi çok bilen her konuda fikri olan uzman arkdaşımız buda) 😂😂
usenmedimyaptimbirvelet 2prensesimvarcanim herkes adı soyadıyla kaydetmişim. Rehbere bakınca dilek imamoğlu yazıyordu şaşırdım bi an allah allah diyorum ekrem imamoğlunun karısının numarası ne alaka? Sonradan hatırladım chpli arkadaşımı öyle kaydetmişim
ZeydsMom 2prensesimvarcanim sinir oldugunuz birisi ya herbokolog diye dusunduyunuz birisini rehberinize niye kayd edesinizki?) bende yok herkesi eklemem zaten.
Dondurmalikahve 2prensesimvarcanim Acıların çocuğu (eski eşim) Acıların kadını (eski eş annesi) 🤣 Kendilerini çok acindiriyolardi da
2prensesimvarcanim ZeydsMom Herbokolog arkadaşım herşeyi çok bilir yüzüne karşıda arkadaş ortamında mesleğin Herbokolog deriz
Dondurmalikahve ZeydsMom Bana hep annem çok eziyet çekmiş çok çile çekmiş diyordu bir ara çok çekmiş diye kayıtlıdı 😂
EsilaMiracAyazEren_Moms 2prensesimvarcanim Arkadaşımın adı Nur. Her konuda bana akıl verdiği için onu NUROLOJİ 🧠 diye kaydettim. Kız kardeşimi bizim orda meşhur bi laf olan Birenzess (Prenses) diye kaydettim. Ayrıldığım eşimin çok yakın bi arkadaşı var benden daha çok onunla konuşuyor diye onu da Kumam diye kaydetmiştim.(Başta bahsettiğim kişinin eşi oluyo)
pogacayanaginannesi 2prensesimvarcanim ailem kocam ve yakın bir dostum hariç herkes isim soyisim kayıtlı
Mammamiaa_ 2prensesimvarcanim Bulunmaz Hint kumaşı ( kocam) Bitter çikolatam ( esmer tenli arkadaşım)
sassolsobe2 2prensesimvarcanim yanlış anlamayın ergenlik dönemlerimde kaydediyordum şimdi herkes isim soyisim