minikmisimben pembeayakkabilikiz bende ikili burma zikzak ve aynalı olan arasında kaldım gidip kuyumcuya sorcam ne önerirse kafam çorba oldu 😁 inşallah alırsınız yakın zamanda 💕
pembeayakkabilikiz minikmisimben zikzak ben sevemedım ya ama zevkler tartışılmaz sonuçta ıkılı burma da çok güzel ama kuyumcu bana ıkılı burmayı 10 gr almak mantıklı degıl hemen bükülüyor ajda daha sağlam demıstı yada ıkılı burma gramını yüksek yaptırın demıstı.
D_deniz minikmisimben zaten iki iki büyüyor ölçüler. Sırayla dene bak 6.2 dene 6.4 dene örneğin iyice emin olunca al dar mı seversin bol mu çünkü değişim yaparken 500tl ile bin TL arası değişim parası alıyorlar o yüzden alırken tam istediğin gibi olmasına dikkat et
minikmisimben Mtzzeynep anladım bir başka model bakmıştım o gramı aynı olmasına rağmen çok ince hafif gelmişti elime zikzaklıydı sanırım ondan hep aynı model aldım bende günlük takacağım için
minikmisimben Huma_kus34 bende karar veremezsem öyle yapacağım galiba aynalı varmış ona da aklım kaydı gibi
Huma_kus34 minikmisimben ben sıkıldım şahsen başka modeller takın kombin yapın deneyin ben ara ara aldığım ıcın aceleye geldı hep
2prensesimvarcanim minikmisimben ajda değil benimkiler nasıl durur bilmem ama ınstgramda böle bişi görmüştüm yan yana nadıl duruolar burdan bakabilirsin🤗
minikmisimben Huma_kus34 benimde öyle oldu düşünmeye zamanda yoktu yani aldık aldık daha yok gibi bi durum oldu o yüzden planlı olunca şimdi düşünüp alayım dedim bende direk oluklu aldım geçtim hiç seçmeden
minikmisimben pembeayakkabilikiz yaa bende ikili burma düşünmüştüm spor duruyor oda ama 10 gr bükülürse bana gelmez günlük takıyorum çünkü
Ogulluana minikmisimben zikzak iki tane düz oluklu üç tane var ama ben zikzakları düze çevirmeyi düşünüyorum zikzaklar biraz alaturka oluyor bence düz daha spor şık
minikmisimben Ogulluana herkeste var diyorum bir yandan zikzak. Bir yandan da hoş duruyor gibi geliyor arada kaldım
hazale966 cLearQueen temizlik vs yaparken evde takmıyorum cünkü rahat iş yapamıyorum düşüyorlar🤣 ama onun harici dışardaa hep takıyorum yamulma olmadı hic.
minikmisimben cLearQueen insan farklı istiyor ya ben hepsini aynı alayom dedim ama fikrim değişti kuyumcu değiştiririm getir geri dedi ama gitmedim daha da
Minel-inannesi minikmisimben benim favorim Başak 😊 olanları eve verdim hep, hiç kalmadı ne ajda ne bilezik gram bile yok😂yaparsam bidaha Başak yapcam hepsini inşallah😊
minikmisimben D_deniz o yönden sıkıntı yok kuyumcu tanıdık gibi bişey oldu artık alırken sonuncusunu kararsız kaldım hep yıllardır aynı kuyumcuya gidiyoruz yeni modeller gelecek şimdi al getir ben değiştiririm fark almam dedi ama gitmedim 🥲