minikmisimben klasik Ajda seviyorum. Saati ile takanlar da oluyor mesela 2 adet ise. Yani aslında geçenlerde bir abla 5 adet tam koluna göre kibrit çöpü Ajda almış gram olarak da 12.5 yaptırmış onları baya hoş duruyordu pırıl pırıl. Mesela 2-3adet klasik ajdaya setine uygun charm yaptırıp öyle kullananlar da var. Tel gibi olan ajdalari elinin üstüne düşecek gibi bol ama çoklu takıp güzel bı tarz giyinmis kızlar da gördüm. Yani her tarza uyuyor