forumgurmesi ilk aylarda gidebilenlere öyle imreniyorum ki. Biz ilk aylarda perişandık her açıdan. Uykusuzluk zirvedeydi. Aç olmayı bi kenara bırakıp nasılsa bir iki lokma yeriz ama uyanınca uyku asla bulunmaz die sadece uyuyalım derdik. Kucakta gezerek sakinleşirdi. 4-5 saatlik uykudan kalkınca gün boyu ayakta çalışıp gelmişim gibi ayaklarım zonklardı. Aşırı perişan dönemden geçtik. İnstagramda duşakabinin önüne puseti koyup buharını arada silip bakarak duş alanlara, tezgaha puseti yâda küçük sandalyeyi koyup mutfakta iş yapanları, dışarda ya da evde mama sandalyesinde 10 dk gıkını çıkarmadan oturup bebek oturup anne baba yemek yerken görünce nasıl özenirdim şanslı bulurdum hala da öyle.. ilk tatilimizde 1,5 yaşında yoktu 4-5 saatlik mesafede die ayvalığa gittik yakınımızla beraber, Allah razı olsun bebeğimle çok ilgilenmesine rağmen tam olarak canımız çıktı ama yani