asyae İlk gittiğimizde 9 aylıktı. Henüz yürüyemiyordu ama emekliyordu. Yürüyemediği için çok sıkıntı olmadı. Hareketli bir bebek olduğu için sürekli dolaşmak, gezmek istiyordu. Onu taşımak biraz sıkıntılıydı çünkü çok yoruyordu. Ek gıdaya da geçmiştik. Biz ne yersek o da neredeyse hepsinden yiyebiliyordu o yüzden sorun olmadı. Bizle havuza da girdi, jakuziye de girdi, sevdi ve eğlendi.
Son tatilimizdeyse geçen sene 14 aylıktı. Yürümeye başlamıştı, o yüzden çok yorucuydu 😂 Sürekli peşinden koşmak zorunda kaldık. Keşfetmeye de istekli olduğu için hiç durmuyordu. Yemek konusunda yine sıkıntı yaşamadık, biz ne yersek o da onu yiyordu. Kumsalda biraz daha fazla dikkat etmek gerekti sadece, çünkü kumu sürekli ağzına götürüyordu. Denizi de sevdi o yüzden sorun olmadı.
Çok yorucu ve zaman zaman stresli geçtiği zamanlar da oldu ama eğlenceli ve çok güzel anılar biriktirmiştik. 😊