Bsraglsn ebruuyildizz yani 1 2 yaş olsa anlarım hani bekletilir de kıyafet 😊 ama şimdi 5 6 sene de saklanmaz yani oldu olcak ilkokul üniforması felan alsaydı yeni doğan bebeğe 😂
ayisit ebruuyildizz kayınvalidemin kızıma aslan desenli erkek tulumu getirmesiydi en rahatsız olduğum. İlk torunu erkek ondan yaptı diye düşünüyorum 😂
Minigim38 ebruuyildizz bebeğim kız ekimde doğdu görumcem 10 yaş için elbise ve 0-3 Ay ip askılı atlet bide oğluna gelmiş giydirmemis bana getirdi mikrop gibi canavar vardı üstünde takımın 🙄
ebruuyildizz [silindi] yaa zamanında kullanılacak birşey getirilmesi daha iyi olur bizede öyle birkaç hediye gelen takımlar var kullanamadık hiç 🥲
pogacayanaginannesi ebruuyildizz sadece bir hediye geldi oda erkek kıyafetiydi genelde altın ve para verildi
aybarsbebekk ebruuyildizz 2.el süt sağma makinası getirmişti biri hemde bunu getiren eşimin erkek bir akrabası…
Pamukhanim_ ebruuyildizz 🤣 aynen öyle dedi sen bişey yaptırırsın bunu dedi bende anneme verdim rengide bir çirkin di naptı bilmiyorum
tultanhanim ebruuyildizz belli başlı kişiler bebek görmeye geldi onlarda altın ve para getirdi. Hediye şurada dursun birisi kapımı çalsa diye beklediğim günler oldu 🥹 Keşke gelen olsaydı da boş gelseydi
myavocado uykumvaarr ay ya 😬 hediyenin büyüğü küçüğü olmaz derim hep ama böyle şeyler de saygısızlık resmen
ebruuyildizz honeybabyy ay evet evet hediyesine gerek olmadığı gibi kendisinin hiç gereği olmayan kişilerrrr 🫠