Duyulurum ebruuyildizz olmadı. Zaten pek hediye getiren olmadı ya altın ya para oldu. Bunlara ek küçük tatlı hediyeler. Tabii kullanmayacağım kalitede getiren de oldu
mamado ebruuyildizz yani şöyle, tuhaf saçma değil ama üzerinde Gucci yazan, bir çizgi film karakterinin bulunduğu takım kıyafet getirmişler 5 km öteden bağırıyor ben çakmayım diye, evde pijama olarak değerlendireceğim 😂
myangelson ebruuyildizz henüz olmadı daha da olmaz herhalde 😅😅 sadece bebeğimi kız diye hatırlayıp pembe fırfırlı şortlu takım alan biri olmuştu 😂😂😂 vermedi zaten sonrasında para verdi 😂
aleksandralarossa Bsraglsn bana da yenidoğan bebeme 4 yaş esofman almıstı bi yakınım simdi oğlum 3 yaşında giyebiliyor ve o yakınım vefat etti. İyiki büyük almış şimdi her yıkadıgımda anıyorum🫠
Acu_ ebruuyildizz 1 yaşındaki oğluma 8-10 yaş takım getirdiler 😀 biride oğluma pembe hırka örmüştü yani bence daha önce örülmüştüde değerlendirmiş sanırım. Ama ben daha güzel değerlendirip sattım😂😂
eniyisimavi ebruuyildizz kızıma mavi bir takım getirdi komşumuz ve torununa geldiğini hediye almaya çıkamadığı için onu getirdiğini söyledi he bi de “sende birine giderken hediye götürürsün” diye ekledi djdjjdjd hayatımın şokunu yaşadım😂😂
[silindi] ebruuyildizz 14 aylık kızıma mart ayında kalın kışlık polar takım gelmişti 12-18 ay 😅 önümüz bahar-yaz olduğu için saçma olmuştu hiç giydiremedim giydiremicem 😅
ebruuyildizz [silindi] yaa zamanında kullanılacak birşey getirilmesi daha iyi olur bizede öyle birkaç hediye gelen takımlar var kullanamadık hiç 🥲
babyyboy25 ebruuyildizz ayyy bana ebem zamanından kalma tabak takımı getirdi biri hahaha ama belkide ev hediyesi düşündü bilemiyorum cevizini getirmiş sanki
Pamukhanim_ ebruuyildizz bebeğim kız yeni doğduğunda eşimin teyzesi 1 yaş erkek pijama takımı ile 2 yaş erkek figürlü zıbın getirmişti birde kuzeni örgü ip getirmişti ona çok şaşırmıştım
myavocado uykumvaarr ay ya 😬 hediyenin büyüğü küçüğü olmaz derim hep ama böyle şeyler de saygısızlık resmen
myangelson ebruuyildizz yani o takımı verse napcam erkek çocuğuna fırfırlı bebekli pembe takım mi giydireyim 😂😂
ebruuyildizz honeybabyy ay evet evet hediyesine gerek olmadığı gibi kendisinin hiç gereği olmayan kişilerrrr 🫠