fistikcisahap açıkçası her yerde ve bütün doktorlar genelinde verilmez diyor. Belkide doğrudur ama ben kendi bebeğimi gözlemlediğim kadarıyla dediğiniz damlalar+ daha birçok denemem rağmen bize tek çare su oldu. Şuan 2buçuk aylığız günlük 30ml en az su içiyor hala gazı çıkmadığında su veriyorum hemen rahatlıyor. İlk etapta ben çay kaşığıyla ağzına 2 3 kaşık verdim ama şöyle bişey var en başından beri sütüm olmadığı için biz mama ile besleniyoruz. Anne sütü alırken su içirildiğindeki etkiyi hiç bilmiyorum 🤷🏻