Kvsr07 ttaazzeaannee biogaianin yanında sap simplex kullanmalısınız bence biogaia tek başına yeterli gelmiyor. Birde şiddetle kimyon tohumu çayı yapıp için emziriyorsaniz. Emzirmiyorsaniz bebeğinize iki çay kaşığı verin çok rahat edersiniz
ttaazzeaannee Kvsr07 toz kimyon yapıyordum ama tohumlu mu yapmam gerek birde bioağia yanına ekstra bir tane daha damla kullanacağım ama ilk önce sizden tavsiye alıp sonra doktora danışıp tabikide 👍
Kvsr07 ttaazzeaannee ben sap simplex kullandım gaz damlası çok faydasını gördüm. Birde toz kimyon değilde bi tatlı kaşığı tane kimyonu yarim bardak suda demleyip kendin içersen iki çay kaşığı da bebeğine verirsen faydalı olacağını düşünüyorum. Allah kolaylık versin. Geçmiş olsun.
Gulcan1402 Ebru2015 relactaz damlayı nasıl kullanıyorsun bendede var kullanmadım daha emzirmeden öncemi sonra mı ve kaç damla ?
Ltfy Hayatımın en zor 40 günüydü gece nöbet tutardım gaz çıkarsın Die. Yoğun bakımda yattı kızım bu yüzden 😞 eşim sağlıkçı olduğu için piyasadaki bütün damlaları aldım harcadığım paranın haddi hesabı yok. Keşke iyi gelseydide dahada harcasaydım. Ama en güzel yöntemi kendimden ve büyük insanlardan yola çıkarak buldum bizde işe yaradı. Baktım mide gazı çıkmıyorsa 1 yudum su verip tekrar omzuma alırdım çok güzel mide gazı çıkartıyor denemenizi öneririm. Sutu ilk günden beri veriyorum ama sadece mama ile beslendiği için. Siz ne yaparsınız bilemem bizim tek çözümümüz bu oldu 🤷🏻
fistikcisahap Ltfy merhaba, bebeğim 18 günlük ve mide gazı çıkaramadığı için çok huzursuz yani çok zor çıkarıyor..bioga, nurse ve bazen mestil kullanıyoruz tabi zeytinyağı acı elma yağı masaj takviyeli, 18 günlük bebeğe bir yudum su verilebilir mi?
Gizemabc Urasdeniz38 kacar damla verdiniz, tam olarak bebekte nasil etkisi oldu? Yani eskiden gazini cikarabiliyor muydu
Urasdeniz38 Gizemabc mama iciyor oglum gaz cikarma arada olsada yine gazi vardi...10 ar damla nurse harveys verdim oglende 8 damla sap verdim
Urasdeniz38 fistikcisahap ben veriyordum su suan 3 aylik yine veriyorum hatta uykusu yok humana iyi geceler cayida veriyorum
Melek-chn47 fistikcisahap doktorlar ilk 1 ay kadar su vermeyin diyor ama ben verdim şuanda bebeğim 3 aylık çok şükür hiçbirşeyde olmuyor bi iki çay kaşığı verebilirsiniz suyun bir zararı olduğunu düşünmüyorum
ttaazzeaannee fistikcisahap benim bebeğim 40 günlük ben yeni yeni veriyorum ama mama veriyorsanız genelde mamadan sonra verin diyorlar yine de bir doktora danışın derim
Ltfy fistikcisahap açıkçası her yerde ve bütün doktorlar genelinde verilmez diyor. Belkide doğrudur ama ben kendi bebeğimi gözlemlediğim kadarıyla dediğiniz damlalar+ daha birçok denemem rağmen bize tek çare su oldu. Şuan 2buçuk aylığız günlük 30ml en az su içiyor hala gazı çıkmadığında su veriyorum hemen rahatlıyor. İlk etapta ben çay kaşığıyla ağzına 2 3 kaşık verdim ama şöyle bişey var en başından beri sütüm olmadığı için biz mama ile besleniyoruz. Anne sütü alırken su içirildiğindeki etkiyi hiç bilmiyorum 🤷🏻
ttaazzeaannee Bu gün dayanamadım doktora gittim miğde filmi çektiler ve ne görüyüm siyah baloncuk baloncuk gaz doktor bunların hepsini çıkartması gerek ki anca öyle rahatlar sürekli pışpıla gazını çıkart dedi ben biogaia destek bir damla varmı dedim sordum istedim onu kullanman yeterli dedi bunlar pek de damla olacak iş değil biraz sabır lazım bir müddet sonra zamanla geçer dedi bolbol gazını çıkartmak gerekmişş 🙏
Belinayy31 ttaazzeaannee canım öncelikte gecmıs olsun hepımızın ortak sorunu gaz .. bende çok cektımşuan kızım ıkı aylık YouTube Ayşe Öner’in gaz masaj vıdeosu var aynısını birebir yap cok basıt hareketler çocuk gazı resmen kendısı çıkartıyor ayaklarını karnına doğru bastır ınan çocuk pat pat yapıyor