pittikmantari_ newmo gurul gurul oluyor gaz çıkaramıyor kaka da yapamıyor sürekli ıkınıyor perişan oluyor ya ama kabız da değil yapınca yine sarı renkte yapıyor sizin de öyle miydi
pittikmantari_ begonvil00 ne ladar süre sonra değişti ama bu sıkıntıların başta olması gerekmiyor mu 1 ay sonra meydana böyle şeyler çıkabiliyor muymuş
begonvil00 pittikmantari_ bizimki 1 buçuk aylıkken çıktı gaz ve kabızlık sorunu. Şuan 3 aylığız geçti
gulcineray pittikmantari_ evet arti yuzde kizariklik vardi hem beni emerken hemde mama yerken. Egzama vardi birde makatta pisik gibi kizariklik.
pittikmantari_ gulcineray öyle belirgin özellikler yok ama şimdi iki gündür de yüzünde kızarıklıklar da oluyor bilemedim
pittikmantari_ newmo evet asla uykuya dalamıyor en iyisi ben bir mama degistireyim hip mamasını da çokça stoklamıştım
ebraz pittikmantari_ oğlumda hiç bir mama gaz yapmamıştı ama kızımda hipp kullandım yaptı bebelacdan memnunum şuan her bebek farklı işte 😕