Kızlar hipp com 1 kullanıyorum çocuk kabız diyemem hem emzirme hem mama devam ediyoruz ama ne zaman mama içse midesinde bağırsaklarında nerdeyse artık fokur fokur ses ve kaka yapmada zorluk yaşıyoruz sürekli ıkınıyor baya bi zaman sonra yapıyor kakasında kötğ koku ve parlaklık var sümüksü gibi katı yine çıkarmıyor acaba mamadan kaynaklı mı sindirim sistemi gelişmediğinden mi başına gelip mamayı değiştiren düzeldi şuna geçince diyen var mı