beniyiyimanne aşıyı olup rota geçiren de var fakat daha hafif seyrediyormuş biz yaptıramamıştık aşıyı 1 hafta boyunca mahvolduk bende travma olarak kaldı resmen , aşıyı yaptırmanızı öneriyorum doktorumuz bize dediği ilk şey aşı olsaydı bu kadar kötü olmazdı bebeğiniz, çok pişman olduk gerçekten, rota virüsü bulaşıcı bir hastalık canım genelde el ve ağız temasıyla geçiyor bağırsakta enfeksiyon yapıyor ,sonra vücut onu ishal ve kusmayla o mikrobu enfeksiyonu atmaya çalışıyor ağır ve zor geçen bir virüs , aşı olmanızı öneririm 🙏