Kızlar 6 aylık bebeğim var. Cuma günü ateşi çıkmaya burnu akmaya başladı.cumartesi günü 39 derece ateş görünce doktora götürdük serum takıldı tahliller yapıldı temiz çıktı. Bugün şiddetli kusma başladı mama içmek istemiyor içtikten sonra kaldırdığım an bardaktan boşalırcasına kusuyor. Ateşi de düşmüyor sürekli huzursuz acaba rota virüsü başlıyor olabilir mi bu şekilde mi başlar lütfen cevaplarınızı bekliyorum 😔😔