crybaby berfin1221 onu genelde adet kanamalarını düzenlenmek için ileti yaştaki kişilere takıyorlar isteğe bağlı bir şey değil diye biliyorum
sceylan berfin1221 taktıracağınız hastaneye sorsanız daha sağlıklı olur,galiba hastaneden hastaneye değişiyor benim taktırdığım devlette hormonlu olan ücretsizdi normal bakır olanı medikalden aldım 1 ay önce 250 tl
dspn berfin1221 ben takindim doğumdan sorna kanamam kesilmedi devlete taktırdım ama şişkinlik stres kilo yapiyor 1sene kullandım yeter artık dedim o derece normal sprale geçtim şükür iyim şuan
Esoz1110 arz_492 Takarken acımıyor muayene masası varya normal doğumda yapılan ona çıkıp bacaklarınızı koyuyorsunuz 5 dk içinde takıyorlar basit adetimin 2.günü gittim takarken hafif ağrı giriyor kasıklarınıza sonra geçiyor
arz_492 Esoz1110 isde ben korkuyorum o masadan filan sirf o yuzen sezeryan dogurmus biriyim 😐 bide o vajinal alet acitir diye korkuyorum işde bilemedim
Esoz1110 arz_492 Hayır acıtmıyor hafif hissediyorsunuz ben bittimi dedim anlamadım bile😅 zaten adetli olduğunuz için kaygan oluyor daha kolay takılıyor benide korkuttular çok acıyor kanamadan bayıldım diyende oldu öyle bisey yok
arz_492 Esoz1110 isde benide korkutuyolar 😐 adet deilken gidende olmus acaba o zaman acir mi ki adetliyken gitmeye de cekinirim kanli kanli olmucak 😬😅
Esoz1110 arz_492 Bence adetliyken daha iyi öteki türlü kuru kalırsa acır bu benim görüşüm evet kan olayına gelirsek insan utanıyor biraz ama sağlık işi sonuçta bisey olmaz❤️
niloyaaa hilalakdeniz eminim tabiki😅40 gün lohusalığım bitti gittim ana sağlığı merkezine ücrette vermedim