fraubi forumgurmesi Benim de L gibi iskandinav tarz uzanmalı köşem var ve tülüm petek tül gibi bir şey tam bilmiyorum ama aşırı memnunum. Hiç kırışmıyor 😄
ayisit forumgurmesi benim oturma odamdakiler bambu karışımlı 400 devirde sıkma yapıyorum direkt asıyorum hiçbir şey olmuyor. Keten perdeler çok çabuk kırışıyor hafif tül perdeler de hemen kırışıyor biraz tok görünümlü olmalı.
Novamom_ forumgurmesi brillant ve taç eş değer bence zaten ham madde aynı isimler markalar farklı sdece