KendiEvimdeDeplasmandayim forumgurmesi valla hiç bilmiyorum gidip beğenip almıştım hiçte anlamam böyle seylerden ☺️
beybitolat forumgurmesi brillant bambu benimki ve çok sık sık dalga mı deniyo işte o yüzden ütü gerektirmiyo ve çok temiz ve şık duruyo
nayirnolamaz06 forumgurmesi yeni yaptırdım taç olarak diktirdim model olarak da ince dikey çizgili ve ağır dökümü çok güzel hafif perde sevmiyorum
Deletedmom192 forumgurmesi keten tül almayında ne alırsanız alın. Benım tullerım keten hem karanlık gosterıyor hemde ne kadar yıkasamda rengı kar gıbı degıl. Her yonetemı denedım.
Ogulluana forumgurmesi Bunu çekmiştim ben mutfak için bakıyorum bende. Bu ara bunlar moda heralde tüm perdecilerde böyle saçaklılar var
forumgurmesi Ogulluana çok güzelmiş ama benim salonumda pencere önünde L koltuk var o yüzden kendini göstermez düz model seçmek zorundayım :/
hasan033 forumgurmesi bende yeni diktşrdim bambu diyorlar yumuşacık kendğn simli ama o kadar belli olmuyor kötü değil yani simleri
Novamom_ forumgurmesi ben 5 yıldır tül sektöründeyim ailem 20 yıldır bu sektörde yani ailecek bu işi yapıyoruz kesinlikle bambu zemini tek geçerim
Novamom_ forumgurmesi brillant ve taç eş değer bence zaten ham madde aynı isimler markalar farklı sdece
fraubi forumgurmesi Benim de L gibi iskandinav tarz uzanmalı köşem var ve tülüm petek tül gibi bir şey tam bilmiyorum ama aşırı memnunum. Hiç kırışmıyor 😄
bebemiz forumgurmesi biz kızımın odasına ve yatak odasına taç keten tül aldık Diğer odalara brillant bambu aldık ütü gerektirmiyor memnunum