Gizmokzilla merhabalar ben de şeker mahallesindeyim o dükkandan da çok sipariş vermişliğim var 😅hatta eşim meram tıpta hastanenin karşısında da var ordan da yiyoruz :) belki karşılaşmış dahi olabiliriz. Tanışmak isterim :) bu arada vega kreş bezli alıyor mu ?