SuMisalii organikirmik bir kızım kasım da diğeri ekimde doğdu. Her uykuya geçtiğinde çoraplarını çıkardım hala çorapsız yatıyorlar. Bence artık tamamen çıkarın sıcak olduğunu göreceksiniz.
Ecem__ organikirmik canim benim bebegimin sanki ayaklari usuyordu ben 1 yasa kadar kişin corapla yatirdim.yaz cocugu yazin corapsizdi 4 aylikken havalar isiniyor bi kac gune corapsizda olur
Mnli organikirmik elin ayağın soğuk olması önemli değil ense ve göğüsten bakın demişti dr benimkiler doğduklarından beri çorapla hiç uyumadı
Eymencvk organikirmik bilek kısmı sıkmıycsk çorap yada patikli pijama giyebilir ben 9. Aydan beri çorapsız yatırıyorum