organikirmik benim kıza ayaklı, boydan uyku tutumları giydiriyorum, çok kipirdiyo üstünde örtü tutmuyo doğduğundan beridir. Yazları giydirmiyorum, gündüz uykusunda komple açık yatiyo, kendi sıyırıp atıyo çoraplarını ama gece uykusunda evin derecesi düşüyo diye çorapsız yatirmadim kış zamanlarinda. Yani çorapsız dediğim uyku tutumlarını çorapları. Bizde çorapsız yatıyoruz ama üstümüze yorgan battaniye atıyoruz o yüzden kızımda gece uykusunda ayaklari komple çıplak olma fikri çok hoşuma gitmedi.