Talhaa bizde bugün yaptırdık 13 aylığız ve geç kaldığımızı tekrar anladığım bir gündü çok kötüydü ameliyattan çıktıktan sonra sürekli ağladı zor sakinleştirdik parol ve teramisin verdi karton bardak koyduk ama sürekli hareket ettiği için bacakları bardak dikişine değdi ve kanadı içim parçalandı eve geldiğimizde annemle birlikte pipisi açık bıraktık kanlar çabuk kurudu nemli kalmadığı için. İlk çişleri yakıyor o yüzden ağlıyor yada huysuz oluyorlar. Allah yardımız olsun tüm annelerin bugün nöbetteyim uyumayacağım inşallah hemen düzelir🤲🏻