2 aylıkken yaptırdım.ilk gün şurup ve iki ayrı kremle destekledim.ilk çiş yapmasında ağladı ve kendini sıktığı için hafif kanama oldu sadece.Tampon yaparak ve batikon sürdüm, ondan sonra hiç ağlama ve kanama olmadı.diğer günler her alt değişiminde bir kremle ilerledik. dün kontrolü vardı. Doktor sorun olmadığını söyledi.Bence ne kadar erken yapılırsa o kadar iyi🫶🏼