1bebe1anne benımde temmuzda tam 5. Yılım olacak evlılıgımde gunluk hayatımda hıc takamadım bılezıklerım boyunluklarım cok kalın. Ama aıle ıcınde ve bayramlarda herkezın cemıyetınde taktım valla . Acıkcası gunluk hayatta takabılecek durumda olsa takardım valla cunku sevıyorum bunun gorguszlukle alakası yok kımısı sever takar kımısı sevmez takmaz herkezın kendı tercıhı. Bende sadece esımın bana dogumda aldıgı altın bıleklıgı takıyorum gerısı oldıgu gıbı kasada duruyor . Ama cemıyetlerde takayım mı dersenız takın gıtsın bosverın kımseyıde umursamayın🙏