Özel gunlerde takın tabiki, fazlası sizi rahatsız ediyorsa sizi yine de, bı kaç tane takabilirsini,. Altını eskiden ben de sevmezdim bekarken. Bayramlarda düğünlerde falan taktım bı iki tane, güzel oliyo, insan iyi hissesiyo kendini. Dişil enerjiyi yukseltiyomus altin. Şimdi de olmadığından takamiyorum 😃😃 güzel günlerde kullanın siz. Rabbim istemeyerek çıkartmak zorunda bırakmasın sizi…. 🙏