melegininannesi38 elifozkan keseye benzer Bi görüntü var dediler aynen emin olmadılar ama muhtemelen bu kimyasal dis gebelik değil
melegininannesi38 endoplazmikretikulumiste doktorlarda yakın takip diye bisey demiyor ne yazıktır ki salı günü tekrar gel dediler