melegininannesi38 Kızlar bugün tekrar gidecem demiştim ya gittim iki gün önce 690.9 olan değerim.buhun 563 doktor kan tahlili yetişmez deyip beni yolladı eve oda kan sonucu 1 saate çıkti ne olacak ne yapacam bilmiyorum sali gününe kafar evde beklemek doğru mu sizce
elifozkan melegininannesi38 kanama olmazsa kürtaj ile parçaların alınması gerekiyor veya ilaç ile kanama olması sağlanıyor. Gecmis olsun
Defnemmm1 melegininannesi38 tamamen düşünce kanama oluyor benimki bu kadar yüksek değildi ama bir kaç güne kanama olmuştu
cennetkusum16 melegininannesi38 dış gebelik gibi duruyor. Kimyasalda bildiğim kadarıyla betada bu kadar yükselme olmuyor. Geçmiş olsun 🙏
elifozkan melegininannesi38 dış gebelik olmadığına emin misiniz? Kimyasal gebelikse cok büyük ihtimalle kanamanız olur panik yapmayın bekleyin
melegininannesi38 elifozkan dış gebelik değil çünkü muayene ettiler iki kere Bi altan Bi karından olsa söylerlerdi muhakkak
melegininannesi38 elifozkan emin olamadılar keseye benzer Bi görüntü var gibi de dediler ? İşareti koydular hep
melegininannesi38 cennetkusum16 ciddi mu diyorsun 1000 ve 1500 e kadar yükseliyormus kimyasaldq canim
cennetkusum16 melegininannesi38 kimyasallarda maksimum beta 100 - 150 arası oluyor sonra düşüse geçip Bir kaç gün içinde kanama başlıyor. Sizin beta normal gebelik gibi yükselmiş. Ya yapılan kan testi yanlış ya dış gebelik gibi duruyor. Yakınlarda hastane varsa salı gününu beklemeyin derim. Diş gebelikler zehirleme yapabiliyor çünkü yinede siz bilirsiniz tabi
melegininannesi38 cennetkusum16 canım ben daha bugün kan verdim ama 563 cikti anlamadim valla yanlış olacağını sanmıyorum ki nette 1500 e kadar yükselir yaziyo
melegininannesi38 endoplazmikretikulumiste doktorlarda yakın takip diye bisey demiyor ne yazıktır ki salı günü tekrar gel dediler
melegininannesi38 elifozkan keseye benzer Bi görüntü var dediler aynen emin olmadılar ama muhtemelen bu kimyasal dis gebelik değil