uykusuzanne__ benim yaptığım biçimde tarifini bulamadım kendimce tarif ederim kalça butu haşlıyıp didikliyorum suyuna biraz daha su kayıp kaynamaya bırakıyorum üç kaşık un bir kepçe yoğurt az suyla çırpıp kaynayan suya atıyorum üzerine tavukları ekliyip kaynamaya bırakıyorum tavada 2 3 diş sarımsak tereyağı ve yanmaması için az sıvı yağ ekliyip sarımsaklar hafif kızarınca toz biber ekliyip çorbanın üstüne döküyorum en son sirke ve tuzunu ekliyip bi taşım kaynatıp kapatıyorum altını olmuş oluyor