kimbumadam barbiee_ Güzel bakın harika görünüyor ben İstanbul’da yaşıyorum ilacım olsa kendime sürcem ama bu kadar da kafaya takarsak hayat zehir olur bize
Kitsu Güneş ışınları, toz , duman, hava kirliliği, su buharı gibi gibi sebepleri var bu rengin. Korkmayın normal
likeli Minigim38 bursada olmuştu bu bulutlardan. Ama depremden çok sonra oldu. Zaten gökyüzü ile depremler arasında bir bağlantı yok. Ayrıca kayseri bildiğim kadarıyla 3. Derece deprem kuşağında. Çok riskli bir bölge değil yani. Bu sizi rahatlatır belki.
Minigim38 likeli önce diye hatırlıyorum ama bilemedim ne kadar riskli olmasada insan korkuyor ister istemez rabbim korusun
afrAybars Minigim38 2 gece önceden hava böyleydi acaba deprem mi olacak dedim ertesi gün sallandık konya depremini hissettik 😒 ilişkisi yok depremle gökyüzünün diye biliyorum ama benimde böyle havalarda içim içimi yiyo. Önceden ay ne güzel renk diyip resmini çekerken şimdi en tedirgin olduğum şeylerden biri haline geldi
Minigim38 afrAybars ya geçmiş olsun 🙁gerçekten benimde rengi hoşuma gitti ama ürkütücü de geldi tedirgin oldum ister istemez hayra çıkarsın rabbim
Leylaa_ Minigim38 ne olur Maraş’ta olmasın artık 😔😔 hiç bi yerde olmasın psikolojimiz dayanmıyor artık
tosbiksmoms Minigim38 benden Kayseri’deyim uyku tutmuyor bugün eşimde işte. Korkuyla nereye kadar yaşayacağız bilmiyorum. Çok da uykum var.